- Ultrablond <3

Vaknade imorse med en hemsk förkyldning.  Gaah, måste jag alltid vara sjuk?!
Trots detta så åkte vi en svängtill min syster för lämna min systerdotters födelsedagspresent.. Hon fick ett par leggings, en tunika & ett läppglans. Leggingsen var lite små & klantiga jag hade ju slarvat bort kvittot.
Men med lite våld går allt. Leggingsen kom på tillslut. Moster fixar! (frågan är bara om hon fick av sig dom).

Tanken var att vi skulle bleka min utväxt också, men jag mådde inte helt 100, så jag gör det på måndag istället.. Jag är ju korthårig numera. Har glömt att visa er men jag skall lägga ut en bild imorgon - Promise!




Me Mood- Ultrablond





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0