- Veckans To-Do!

Sådär ja. Jag jobbade inatt och det gick jättebra. Det bara ringer och ringer arbetsgivare till mig som vill ha mig på intervju eller att jag skall börja jobba. Jag kommer ju absolut inte kunna ta allt jobb jag får men eftersom jag "bara" kommer att arbeta 61% nu i höst så vill jag gärna ha lite extrajobb.
För övrigt så ha Mr. Mens kommit och hälsat på, jag hade tokont i magen inatt på jobbet och jag hade glömt mina tabletter hemma. Som tur var så kom världens bästa Emelie mitt i natten med några pronaxen/naproxen. - Tack baby! ♥


Måndag: Jobba
Tisdag: Arbetsintervju 11.00.
Ondag: APT 09.00-14.00, Barnvakt 16.00-19.00
Torsdag: Ta ur extensions 11.00, Jobba.
Fredag: Åka och simma med tjejen jag är kontaktkompis till.
Lördag:
Söndag:



Kommentarer
Postat av: Linda

Den där listan stämmer inte för jag försökte umgås med dig nu i eftermiddag men då jobba du O.o

2009-08-25 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0