- Hissar/Dissar.. Jag bestämmer!



Danmark- Billig resa & sjukt sköna människor. Man behöver inte åka på långa, dyra resor för att ha skoj!
Torrshampo- Perfekt, speciellt när man är blonderad & helst inte skall slita mer på håret genom att tvätta det varje dag.
Ansiktsmask-  Man känner sig så sjukt fräsch efter att ha gjort en ansiktsmask. Billigt är det också!
Långa naglar- Jag tänkte göra en nagelförlägning i mitten av september. Galet snyggt!



Min chef- Ja, jag dissar faktiskt min chef idag. Det är två veckor kvar av mitt vik & hon vet fortfarande inte om jag får vara kvar på mitt jobb i september. (ok, kanske inte chefens fel men jag känner mig  sjukt irriterad)
Bloggkrig- Herregud, varför skall tjejer alltid vara så avundsjuka på varandra?
Regn- Tar det aldrig slut?! Det måste sitta en deprimerad jävel där uppe i himlen.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bloggkrigen är ruskigt jobbigt :P

2009-09-08 @ 15:13:25
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0