- Andra advent.

                                         

Har haft ♥L♥ hela helgen & vi har haft så mysigt så! Fredags var vi ju på liseberg, igår ver det 90-års kalas & idag var vi iväg på simbadet, hon lärde sig att flyta idag, min duktiga lillskrutta. (hmm, nu låter jag som en såndär mammabloggare)
Nu på kvällen har jag suttit i min morgonrock och tänt alla adventsstjärnor i fönstrerna & även det andra ljuset på mitt lilla ljusfat. - Mys!
Jag har slagit in massor med julklappar men har fortfarande en del kvar att köpa. Jag skall åka till Ullared- Gekås på torsdag och handla det sista.
Sedan har jag ett enormt sug efter att sätta upp julgranen, det blir ju plast iår.. Men plast är bättre än ingen alls. Jag har tänkt till lite och bestämt att den får komma upp dagen efter lucia.



                                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0