- Hela familjen Ågren har hälsat på idag...

Ja, jag är inte så häftig idag kan jag säga. När jag slutade jobbet igår 22:30 så åkte jag till säve för att vara chaufför, det slutade med att jag drack några tomtegroggar (hemkört & julmust).       Sedan blev jag väldigt bra kompis med toalettstolen och sedan däckade jag på ett hallgolv. På väg hem fick vi stanna 2 gånger för att jag skulle spy (det är bara ett par kilometer hem) & när jag kom hem så spydde jag igen. - Fy faan!  
Inte nog med det, jag har jobbat kl 13.00- 22:15 idag. Det gick bra att jobba i alla fall, jag jobbade med världens bästa mamma-Ylva.

Jag har haft sådan ångest för att jag fick en sån snefylla igår, det är så jävla pinsamt att ligga och spy hemma hos folk...

                                                              Jag som är en sådan ordentlig flicka!!                                      

                                                      



Kommentarer
Postat av: Pinkey

ajaj..det låter inge vidare...ha en bra jul

2009-12-22 @ 23:17:08
URL: http://bstrom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0