- Jag lever!

                                

Ja. ni kanske tror att jag har dött, eller i alla fall försvunnit. Men jag är kvar, precis här!
Jag kan säga att jag har haft otroligt mycket att tänka på angående mitt nya jobb och har därför inte hunnit blogga något vidare. -Sorry!
Känns roligt att så många varit inne och kikar på bloggen ändå!
Idag har jag varit på Liseberg med ♥Linda♥, vi drack varm choklad & gick runt och strosade -Mys!
Jag fick faktiskt ett par bilder då min mobilkamera ville börja fungera igen, har annars tänkt att köpa en digitalkamera på mellandagsrean.
Imorgon skall jag åka till Gekås- Ullared & köpa de sista julklapparna.


                               
                                       Rosa julgran & ♥Linda♥





Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad jag är tjusig vid den rosagrannen =P

2009-12-10 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0