- Shoppat på mellandagsrean!



Jag var i stenungsund idag och klippte mig hos världens bästa frisör, hon fick fria händer och det blev kanonbra (en aning kort kanske men det gick inte att undvika så slitet som det var). Sedan gick jag omkring och strosade på stenungsunds torg, det var inte en bråkdel av människor som fanns i Göteborg. Jag fick handlat lite på rean i alla fall. Nu har jag köpte 3 par skor på en vecka, inte bra Fia, inte bra.




Oversizetröja Gina, T-shirt & bolero från Cubus


Parfymförpackning & mascara från Lindex, diadem från Gina, GoGirl-parfym, hårband, nagellack från Cubus, Fläckborttagningspenna & armband från KappAhl.


Trosor & pyjamas från Gina, Bh från Kappahl


Underbara ♥stövlar♥ från okänd butik.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0