- Tillfreds med mig själv.

 

Jag är glad, jag är nöjd! Det känns så underbart. Jag har hela tiden sökt nya utmaningar , efter "ännu en nivå" så att säga. Det har kännts som att jag står och stampar och inte kommer någon vart. Men nu känns allt så bra helt plötsligt. Jag har fått ett nytt jobb som jag trivs jättebra med! (än så länge).

Jag kom inte in på utbildningen som jag sökte, jag var inte prioriterad eftersom jag redan har en gymnasieutbildning men vad gör det? jag kan ju söka igen & igen & igen om jag skulle känna för det.

Det var inte alls det här jag planerat, men så bra det blev!

Nu har jag bara ett "problem" som återstår. Det är fortfarande min vikt som spökar. De där p-pillerna var inte godis för min kropp. Jag ökade i vikt som fasen och jag har inte mått så bra att jag har haft självdiciplin att lyckas gå ner i vikt. Men nu känns allt annat bra så nu skall jag väl försöka göra ett nytt försök så småningom.

 

 

(min mobilkamera fungerar fortfarande inte, jag blir tokig!! Ni får snällt härda ut.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0