-Ulla- Bulla!

Idag har vi varit på Ullared (Jag, syster & hennes kompis) Jag fick köpt klart alla mina julklappar och kalaset gick på *piiip*..

Vi fick syn på Morgan från Ullared-programmet också, några gick fram och ville fotas med honom men jag körde på papparazzi-stilen istället.

Jag är fruktansvärt trött just nu & vill bara hoppa i säng & sova i sjuhundra år. Jag ska ju i helgen så jag behöver massor med nya krafter, eller ja.. Jag skall jobba tre helger i rad nu vilket känns sådär kul. Men,men. Mer pengar till mig!

Nu ikväll var vi iväg med en blomma till Olles faster som fyller år, det blev en amaryllis.

Imorgon skall jag ladda upp lite bilder på en del av det jag köpte idag. Det var mest julklappar som sagt, men det slank även ner en och annan sak till mig, dock inga kläder. Jag hatar ullareds-skit-skläder!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0