- Mitt 2009

                                                               



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det kan man verkligen säga!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog inga nyårslöften.

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jepp

4. Dog någon som stod dig nära? Nix

5. Vilka länder besökte du? England, Danmark

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vill må bra, jag vill vara lycklig & finna ro.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14 feberuari, då jag förlovade mig.

8. Vad var din största framgång 2009? Att få ett tillsvidarejobb, eller två till och med & att bli godkänd som kontaktfamilj till lilla ♥L
9. Största misstaget?
Hela året är fan ett stort jävla misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har jag varit annat än sjuk?

11. Bästa köpet? Min peugeot 206

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Min nya bil, eller lånet till bilen rättare sagt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina, stöttande människor omkring mig.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Vi två, Angel in the night, sanna vänner, I´m yours, svenne banan, boom boom pow, vil du med mig hjem, Då går jag ner i min källare, Sminkedukke-sangen

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart ledsnare, det har varit bedrövligt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Platta håret, det är typ förstört nu.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos farmor & farfar

19. Blev du kär i år? Jo, kär får man väl säga att jag har varit..

20. Favoritprogram på TV?
Har faktiskt knappt tittat på tv i år. Men ensam mamma är det jag har följt.

21. Bästa boken du läste i år? Har nog inte läst någon som varit speciellt slående

22. Största musikaliska upptäckten?
Pass!

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En jacka & en sodastream.

24. Något du önskade dig men inte fick? En kamera

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt på resturang med Olle.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja. Men någon tur skulle man inte ha 2009 i alla fall.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blond. (det räcker nog så)

28. Vad fick dig att må bra?
Atarax.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Magnus Samuelsson

30. Vem saknade du? Jag har saknat att ha en förälder

31. De bästa nya människorna du träffade? Linda

                                                                

                                                                   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0