- Sådan ägare.. sådan... ehhm... bil!

Haha, jag har glömt att visa, slängde på lite strass i min bil, onödigt kan tyckas. Men kul tyckte jag!  Tänkte klistra på fler "diamanter" men hade inte tid idag så de får vänta lite.
På bilden ser ni min nya CD-spelare som jag köpte till bilen också, en alpine blev det och jag är sjukt nöjd! Det allra bästa är att den har USB-uttag så slipper man alla de där repiga skivorna. - Tummen upp!

                               

                             




Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt bling bling gumman. Måste ju få åka med i pärlan snart. Hoppas natten går bra på nya jobbet darling. Tänker på dig. Pöss

2009-12-07 @ 19:08:15
Postat av: paulina

Hej! förlåt för sent svar.

jag har nu bytt från paaulina.blogg.se till paulinasamuelson.blogg.se anledningen till att jag säger detta till dig är för att du kikat in på min tidigare blogg och ifall du skulle känna för att läsa om mitt liv igen är det bara att byta sida.

ha det bra, puss!

2009-12-07 @ 22:42:50
URL: http://paulinasamuelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0