- Borta bra men hemma bäst!

Pheeeeew! Då är jag hemma igen efter 3 fartfyllda & intensiva dagar, vi gick säkert sisådär ca 2 mil per dag, svettades i tunnelbanan, fikade på starbucks, åt på spagettihouse, gick på madame Tussauds, covent garden, chinatown, åkte svarttaxi, SHOPPADE.. aa, vi hann inte med allt vi skulle men de får bli en resa igen, till våren.

Dock tänkter jag inte åka till samma hotell igen, inte för att jag är jättekräsen men det där va låååååg standard!

Jag har en del bilder att dela med mig av men jag har också en stoooor resväska att packa upp. Sedan skall jag städa för vi skall ha vårt kontaktbarn ♥L♥ nu i helgen!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har mitt kvar, längtar som bara den kan jag lova

2009-11-13 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0