- Jag känner mig bekräftad!

Jag har fått mycket positiv cred det sista:
♥ Jag var & hälsade på på mitt gamla jobb häromdagen och de saknar mig massor, både boende och personal.
♥ En ny personal som gick brevid mig innan jag slutade på mitt förra jobb som är hur gullig som helst och hade tydligen sagt en massor av bra saker om mig, samt att att hon skriver små söta hälsningar på facebook.
♥Min gamla lärare från lågstadiet kommenterade idag här på bloggen, det värmde hjärtat eftersom hon har betytt mer i mitt liv än jag någonsin har förstått. Hon var en fast punkt för mig under hela min lågstadietid.
♥ Jag har fått förtroendet att vara med & starta en helt ny gruppbostad i Göteborg.
♥ Jag har världens bästa vänner som stöttar mig i vått & torrt. -Jag älskar er!               


                                                  
                                      Linda & jag i de nya "nerdbrillorna" som jag fick på posten idag! 



       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0