- Know what?

Jag har köpt en spikmatta! Jag har gått och funderat från & till på om jag skall köpa en såndär matta eller inte men så ramlade jag över en rosa och då blev frestelsen för stor så den fick följa med mig hem!

Det har varit dåligt med bloggningen idag, jag har haft fullt upp och det har varit min första dag på mitt nya jobb, vi har suttit och skruvat ihop massa IKEA- möbler (som jag för övrigt suger på att göra), men det har varit mysigt att umgås lite med sina arbetskamrater.

Imorgon skall jag till tandläkaren klockan 10.00, det är lite nervigt men det kommer nog att gå bra, som vanligt.

 

Nu skall jag kika på en film, sen nana.. ZzZzzzz....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0