- London!

Imorgon bär det av till London, i skall i och för sig "bara" vara borta till fredag men det skall verkligen bli roligt att komma iväg lite! Vi har inga större planer inför resn förutom att besöka Madame tussauds, PRIMARK, Covent garden, harrods, titta på Big ben & självklart måste jag köpa en latte & en cockie på Starbucks!

Just nu håller jag på att packa för fullt men vet inte riktigt vad jag ska ska ta med egentligen, packar mina UGGS, de väger typ ingenting & är sköna att gå i, sätter kameran på laddning och hoppas på det bästa!
Imorgon skall det växlas pengar & hämta pass! Jag var förbi apotket en sväng idag också & köpte tryckutjämnande öronproppar, jag brukar ju få så himla ont i mina öron när jag flyger.


                                   


Kommentarer
Postat av: sarah mårtenson

Hoppas ni får det bra och att flygresan går bra!! Meskram

2009-11-10 @ 10:41:56
URL: http://metrobloggen.se/superzarah
Postat av: Linda

Ha en underbar resa darling, kommer sakna dig här i svealand. Lite avis men jag har ju mitt kvar när ni kommer tillbaka =). Pöss

2009-11-10 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0