- Lust & fägring.

                                  
Har varit barnvakt åt ♥Tilda♥ & ♥Oskar♥ idag. "Mina" fina ungar, jag har ju haft dom ca 1 eftermiddag/vecka sedan Tilda var 1år. & det är så himla bra att mitt nya schema passar så bra att jag kan fortsätta vara hos dom framöver också.

Jag åkte förbi Ica på vägen hem och köpte lite te, "lust & fägring", det smakade helt underbart. Det är något visst med löste!

Imorgon skall jag jobba en VAK-natt, det har varit en riktig slapp-månad med jobb för mig. Jag kommer sammanlagt att jobba ca 7 dagar på hela månaden. Dock väldigt skönt att samla lite nya krafter inför mitt nya jobb. Det blir väl kanske inte lika skönt när jag får min lön i December men wtf, det är den smällen jag får ta.

                                     


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0