- Min lilla pärla..



Har suttit i planering hela dagen idag också -pheew! Jag är ju inte van vid att sitta still hela dagarna. Men på måndag sätter vi igång att jobba och det skall bli så himla spännande. Hoppas verkligen att min förkyldning släpper snart, jag är så trött på att vara sjuk!!

Har passat min lilla pärla idag, hon kan nästan skriva mitt namn =) How cute isn´t that? Det är så mysigt att ha Tilda och jag är så tacksam för att jag får följa hennes liv och utveckling, detsamma gäller förstås hennes storebror. Dom betyder så mycket för mig.

Och imorgon är den stora dagen då jag skall till banken och ansöka om lån.. ( Har jag sagt det 100 gånger nu eller?)
Planer för helgen är i alla fall att bli riktigt frisk, hjälpa min syster & eventuellt köpa en ny bil!



 

                                             
                                                              "Jag kan va din ankunge om du vill"


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig! =)

2009-11-26 @ 21:47:21
URL: http://tobax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0