- Några sanningar..




♥ Jag är extremt äckelmagad & kräsen vad gäller mat. Första gången jag var med Nitha hos sin släkt i Danmark så blev vi serverade något lustigt hemma hos hennes morfar, det visade sig vara duvkött & jag riktigt kände efteråt hur det flaxade i magen.

♥ När jag var typ 15 år så låg jag & åt middag i sängen, köttfärsås & spagetti. Jag orkade inte äta upp så jag la tallriken i lådan under sängen. Den låg kvar där i 5-6 månader. Det stank(!!) och kom maskar. Även jag har varit äcklig.


♥ När jag var och hälsade på en kompis i jönköping så skulle vi ta bussen till Maxi och handla, det var en segdag och vi var rätt sletna. Jag tyckte att folk glodde rejält på mig men jag brydde mig inte så mycket. När vi gick ur affären upptäckte jag till min stora förvåning att jag hade mina pyjamasbyxor med nallar på mig!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, den sista va rolig!

2009-11-20 @ 17:02:43
URL: http://matbakochenpassion.blogspot.com
Postat av: charlotte

haha gulligt med nallar ju. ska se new moon ikväll faktiskt

kram

2009-12-03 @ 15:48:10
URL: http://metrobloggen.se/spanat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0