- Paljettleggings!

                
Yes, eftersom jag är så modern av mig så var jag ju bara tvungen att köpa mig ett par paljettleggings! - I love them!
Men dom är ändå lite för festliga för att använda till vardags så jag skall vänta till det kommer ett festligare tillfälle.
(Nån som bjuder till fest?)

Förresten så planerar jag & Nitha en resa till London till våren, eller det är väl mest jag som planerar & hon har inte så mycket att säga till om! Baby.

Ikväll skall jag jobba, för ovanlighetens skull. Det var flera veckor sedan jag jobbade. Tänkte ju ha lite semester tills jag börjar på mitt nya jobb, men saknar dom så sjukt mycket på mitt gamla jobb att jag inte kan säga nej när dom ringer! ♥
 


                           


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan bjuda upp till dans ;)

2009-11-16 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0