- Ska man aldrig få vara frisk?

Igårmorse var första planeringsdagen på det nya jobbet, tror ni inte att jag vaknar på morgonen med feber & värsta ont i halsen?! Jag pallrade mig ändå till jobbet eftersom jag inte kan missa något såhär nu i början.

Imorse var nästan ännu värre, hoppas bara för guds skull att jag inte smittar ner någon.

Det känns som att det sitter små farbröder i min hals och hugger med en yxa varje gång jag ska svälja - jippi! Har i alla fall köpt halstabletter med bedövning, hela tungan domnar bort av de halstabletterna.

Imorgon är det planeringsdag igen, och sedan en kort planeringsdag på fredag. Och sedan ska jag till banken och söka om lån. Jag hoppas verkligen att jag får det.

Jag har lagt min golf på blocket nu också, jag säljer den som den står. Min pärla.. Det är lite ledsamt men samtidigt så ska det bli skönt.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vill du ha en ny billig blogg design? :) kolla in www.jennielundberg.blogg.se för mer info :)

2009-11-26 @ 03:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0