- Julgran eller inte, det är frågan..

Idag var jag & mormor på RUSTA. Där fick jag handlat rosa julklappspapper, ansiktsmasker & en plastgran. Vi hade ju egentligen inte tänkt att ha någon gran iår eftersom vi har så lite plats, men eftersom vi vill att vårt kontaktbarn ska få uppleva en "riktig jul" & även vi vill ha lite julstämning så köpte jag en gran på 1.50cm. Kanske kommer det se lite lustigt ut, vad vet jag. Men en jul utan gran är väl ingen jul heller?

Jag har slagit in lite julklappar som jag har köpt, jag började ju redan i september smart som jag är! Om man handlar lite pö om pö så svider det inte lika mycket i plånboken till jul.

 

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad du är duktig Fia som tänker så långt i förväg.

Klart ni skall ha en julgran!

Jag har bakat 20 grova rundstycken och en toscakaka

gjort rotmos och pannbiffar. Nu får det vara bra för

idag ryggen håller på att gå av.

PS. Dina raggsockar är färdiga i morgon skall jag

skaffa garn till Sarahs halsduk.



Kram

Farmor

2009-10-14 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0