- Pheeew..


.. Vilken helg!!
Vad har jag hunnit med då? Jo, i fredags så hämtade vi vårt kontaktbarn, det är alltid fullt upp när man har barn i huset. I lördags gick vi på bio och såg G-force. Det var andra bion på en vecka, jag var och såg "Flickan som lekte med elden" tidigare i veckan.
Idag började jag arbeta kl 14:30 hos en man som jag ska få en fast tjänst hos (provanställning först iofs). Sedan skulle jag bara in och tanka bilen på shell innan jag åkte vidare till kungälv för att jobba VAK-natt.
Jag tankar bilen som vanligt och skall in i butiken och betala, men butiken får ingen kontakt med min bank så där står jag (PINSAMT!) Alltså, jag kunde ju inte hjälpa att dom inte var uppkopplade till banken men jag ringde till ♥Olle♥ så han förde över pengar till vårt gemensamma konto. -Tack älskling!
Nu sitter jag i alla fall här på jobbet och skall jobba til kl 09:00 imorgon, sedan skall jag på möte på det nya jobbet i Frölunda kl 10.00.
Jag kommer att vara död imorgon!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0