- Sol i sinne, sol inne...

Shheetans, har inte bloggat på länge nu. Jobbat sjukt mycket & hinner knappt sova. Idag har jag varit ledig sedan 06:30 imorse. Åkte och fixade ett VISA- kort & tog en sol innan jag skulle hämta tilda på dagis. Var sedan barnvakt fram till klockan sju, efter det åkte jag hem till en av mina systrar och hon klippte av mia toppar & la i blekmedel i utväxten.

Mitt hår är ju sjukt slitet & jag är jätterädd att jag ska bleka sönder det så jag ville inte ha i blekmedlet så länge idag, vilket resulterade i kycklinghår! (Gult!) Får se om jag kan rätta till det med silvershampo eller om jag får bleka om..

 

 


Kommentarer
Postat av: JennieBlond

Nej just wondering!

Följ gärna mig :)



Puss

2009-10-27 @ 21:24:55
URL: http://jennieblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0