- Fast jobb & rosa resväska.

Nu har jag fixat det mesta inför resan! Har gjort pass, köpt resväska & beställt VISA-kort.
Resan blir dock antagligen lite tidigare än tänkt för jag har fått ett jobb, ett fast jobb!! (iofs 6mån provanställning) Jag kommer att vara med & starta upp ett helt nytt boende och det skall bli superkul! Jag fick reda på det alldeles efter att jag sökt in till vuxenutbildningen men nu behöver jag ju inte plugga om jag får ett jobb. - Kanon!
Vi har funderat på att beställa en sista minuten resa till värmen istället för att åka till London. Vi får se vad som händer och sker. Får diskutera det i helgen.

 

 


 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh vilken fin resväska, ja åk till värmen istället och få lite sol på er =)

2009-10-31 @ 09:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0