- Big bills are NOT history...

Just nu sitter jag på jobbet och har betalt en del räkningar. Jag har dock några stycken kvar hemma och inser att det kommer att bli en tajt månad ekonomiskt. Men vi klarar oss, som alltid. Onödigt att gnälla, det gör alla andra så bra ändå.

Idag har jag och olle fart runt i Göteborg & letat efter ett "hundhus" till lilla ♥Ronja♥. Dom vi hittade var tyvär för stora, för fula eller på tok för dyra.
Fick i alla fall träffat lillskruttan en lite längre stund idag, hon är helt underbar!

Imorgon skall jag på ett möte angående att jag kanske skall bli avlastning åt ett funktionsnedsatt barn, hade vart skönt att få in en fot i Göteborgs kommun också.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0