- FiaOfSweden goes lastbilschaffis?

Jag har funderat från & till på vad jag vill plugga. När jag skulle söka in till Gymnasiet så sökte jag Barn & fritid, Fordon/transport, jag kom in på båda men folk mer eller mindre övertalade mig att gå barn & fritid vilket jag dock inte ångrar. Utbildningen och min arbetslivserfarenhet har gett mig mycket.

Jag är dock fortfarande mycket nyfiken på att jobba som yrkeschaufför "Det skulle inte alls passa dig, det är inte din typ av jobb" säger alla. Vadå inte min typ av jobb? jag har väl aldrig varit rädd för att få lite skit under naglarna?.. - förutfattade meningar.

Nej, såna som jag får kämpa lite extra här i världen. Det är inte lätt alla gånger att heta Fia. När man inte har några föräldrar som finns & ställer upp för en. Då måste man tro lite extra på sig själv vilket inte är så lätt alla gånger.

Nästa vecka är det jag som söker in till utbildningen, jag skall allt visa er! Jag kan allt jag vill. Så det så!

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Pem

Tvivlar inte en sekund på att du klarar vad du vill det har du ju redan bevisat flera gånger om!! Barbie goes lastbilschaffis vrf inte?

2009-09-22 @ 21:43:54
URL: http://metrobloggen.se/pem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0