- One way ticket to the blue..

Inte för att jag har planerat att dö, men om jag skulle trilla av pinn, here´s my last wish..




♥ Jag vill att alla kommer till min begravning klädd i något rosa. (det räcker med en rosa detalj)

♥ Jag vill EJ bli kremerad utan begravd i en rosa  angelbox med silverhandtag

♥ Spela Alphaville- forever young.

♥ Sätt inte in en massa dödsannonser (det räcker med en) eller köp stora blomarrangemang, det är så dyrt. Samla istället ihop slantarna & gör något vettigt. Ge dom till mina (kommande) barn, köp något fint till min sambo/man, gör något roligt ihop, skänk dom till barncancerfondern...













Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har redan planerat din död? Creepy. Hehe.

2009-09-29 @ 07:31:05
URL: http://www.nova.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0