- "Tack gode Gud att det finns bajssvampar"

Jag & min syster Sarah var & hälsade på farmor & farfar idag, vi hade tagit med hinkar och stövlar för en tur i skogen för att leta svamp, vi gick dock vilse och det kändes som att vi var borta i hundra år, tillslut förstår vi att vi har gått runt i en cirkel när Sarah får syn på några brun/svart-liknande svampar som vi hade sett tidigare och tyckte liknade bajskorvar. Sarah blir så glad när hon känner igen sig och utbrister "Tack gode Gud  att det finns bajssvampar"

Tillslut hittade vi äntligen tillbaks och hemma väntade en god stek med potatis och sås - TACK FARMOR!

och vet ni? Jag har ju gått i flera år och velat ha ett par raggsockor, tyvärr kan jag ju inte sticka själv och jag har inte lyckats hitta några i affärerna som jag letat i. Nu skall i alla fall farmor sticka ett par till mig. Jag har världens bästa farmor!! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0