- Världens finaste bebis!

Nu ikväll vart jag & Olle bjudna på resturang av hans föräldrar. Dom är allt himla söta, världens bästa faktiskt! Sedan lämnade vi av dom på jörlandagården där de fick roa sig själva.

Jag har glömt att berätta men vi har fått tillskott i släkten, min syster har köpt en liten rottisvalp som är huuur söt som helst, jag är totalt såld!

Tyvärr så han jag bara träffa ♥skrutt-plutt-bebisen♥ i ynka fem minuter idag :( Jag ska se om jag kanske får komma förbi en sväng imorgon.


Förresten, jag har haft en konstig känsla i några veckor nu. Det känns som att hjärtat sitter i halsgropen, bokstavligt talat! Det dunkar jättefort och känns skitläskigt. Jag funderar på vad det kan bero på egentligen är det stress eller behöver jag söka läkare?


 

 

Finaste ♥Ronja!♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarah Mårtensson

Tusentack för att ni fart fram och tillbaka idag..har hittat en till på hisingen!!!

2009-09-27 @ 22:42:34
URL: http://www.metrobloggen.se/superzarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0