- Citat från min favvofilm!



"Pölsa has no fear, cause he got a lot of beer"
 
 "
Jävla oflyt hele ti´n"

 
"När Sandra blev spådd en gång, då så fick hon reda på att mannen i hennes liv skulle vara ett snyggt och smart latino på genomresa. Hon skulle hitta honom i en hiss. Problemet var bara att spådamen glömde berätta i vilken hiss latinot skulle åka, för det finns ju bara två i byn. Hissar alltså."

 "
Pölsa: Men du pratar ju Tore?!Vilken jesus-grej!
Tretton: Vaddå snacka han möe han, jesus?"


 "
- Man kan komma vart man vill bara man har en såndär...vision.
- Vart vill du komma då?
- Inte så jävla noga, skaffa ett bidrag kanske."

 "
Erik: Pölsa, jobbar du nått då?
Pölsa: Nej jag hinner fan inte"

 "
27 år och flint! Inte så jävla rockigt."

 "
-Pölsa det sitter fyra knarkare i din soffa!
-FYRA!? Det ska va fullsatt!"

 "
Pölsa: Vare en såndär hallucination kanske?
Tretton: Grupphallis i så fall."

 "Skulle jag ha dödat min egen syster?"
"Du, nu ligger du lågt. Det finns till och med folk som dödar sig själva"

"Ja, Pölsa har alltid varit som en sån där, ja vad ska man säga, som en bajskôrv som inte går att spola ner. Som bara flyter upp hela ti´n."

"Erik: -Lägg av, du kan ju dö!
Pölsa: -Det kan väl du mä rä"


"haru gjort nått me håre elle?"



                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0