- I brist på annat..

Stänger du av mobilen när du sover?
Nix, jag är tillgänglig dygnet runt.

Vem såg dig senast naken?
Det ni ;) Halvnaken var i alla fall barnmorskan..

Hur såg du ut på högstadiet?
Ehm, varierande. Fjortis.

Hur kommer du se ut om tjugo år?
Förjävla snygg

Hur var du på dagis?
Har aldrig gått på dagis.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag har hört att jag är lätt att jobba, är nog rätt effektiv.

Har du celluliter?
No comments.

Biter du på naglarna?
Nej, fyfan!

Är du rädd för att få hängbröst?
Haha, när dom börjar hänga så gör jag en operation.

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
inte funderat på det du..

Svär du?
Ja för fan!

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag är trevlig mot alla. Och jag respekterar alla som respekterar mig oavsett tro eller religion.

Hur homo är du på en skala 1 - 10?
får säga 1 då.

Tror du på utomjordningar?
Haha, jaa...

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Fisk.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Jag är världens kräsnaste person & vill helst inte bli bjuden på något.

Har du blivit arresterad?
Nej, aldrig.

Ljuger du?
Jag frågade Chenitha en gång för flera år sedan om hon inte kunde lära mig ljuga för jag kunde inte. Hon säger att jag är fullärd nu! Haha.. Nej, men en vit då och då..

Har du kysst en polis?
Nix, men en brandman :D

Är du rädd för Securitasvakter?
Jag är inte rädd för någon, inte ens fan själv.

Har du någonting att dölja?
Det har väl alla?

Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar & en rosa kapsylöppnare

Är du/har du varit gift?
Inte än.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Självklart, det handlar om att ge & ta.

Kan du laga cyklar?
Jag kan allt.

Kan du fixa med bilar?
såklart

Kan du baka bröd?
Jag bakar ju alltid bröd..

Vet du hur man frostar av en frys?
Yes!

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Svenska Hollywoodfruar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0