- Skäääämt!




Haha, sitter & pratar med Nitha som lagar lunch, helt plötsligt börjar hon sjunga "Vad är det för fel på körv & makaroner.." Jag var ju den som höll på att glida av! Trodde att detta var något nytt påhitt a´la Nitha. Men hon hävdade bestämt att låten fanns "på riktigt", jag kände mig lite skeptisk till detta så jag gick in på youtube och vad fick jag upp mitt framför näsan? Jo det skall jag tala om.. "Vaad är det för fel på körv & makaroner?!"





"Att bräcka en körv & stuva makaroner köstar mej inte särskilt många kroner. Ja ä inte nön som tjänar miljoner, det duger te´ mej med körv o makaroner"


                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: NItha

Jag säger ju det! Den finns... För du kan alltid lita på pojkarna över trettiofem och lilla Nitha förstås =)

2010-04-21 @ 14:30:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sweetnitha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0