- Min solstråle! <3

Jag suger på att uppdatera bloggen, jag vet! Jag har arbetat tokmycket på senaste tiden (för omväxlings skull liksom) och känner mig ganska så braindead.

Sedan så är har det kommit massvis med fukt i huset där vi bor. Så jag har haft tokpanik och tvättat ALLT som vi äger och packat ner i kartonger, nu vet jag bara inte vart jag skall ställa dessa förbaskade kartonger.
Vi har börjat leta hus också, får se om det dyker upp något lämpligt.

Så alla människor som läser detta & planerar att komma och gratulera mig när jag fyller år -BIG NO! Allt jag äger kommer inom snarast att vara nerpackat i kartonger och det är fukt all over.
Jag kan komma & våldgästa er med en tårta eller så tar vi ett glas på stan

Idag har jag haft min go-gumma hela eftermiddagen. -Mys!
Jag blev dock aningen tokig på dagispersonalen som lät alla ungarna springa i T-shirt i höstrusket. -Morr!
Du är total lycka för mig, Goll!






                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: linda

Då är du välkommen med tårtan till halvtumsgatan



2010-08-27 @ 08:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0