- Reker, sånna man eter!

Jag är ledig idag! (Eller ja, är ju ledig hela helgen) -Bra där Fia!

För er som inte vet så är det Aero show på Säve depå i Göteborg denna helgen.

Vi bor ju i Säve så vi ser ju hela showen helt gratis på himlen utan att behöva batala 180kr för at gå in.

I vilket fall, dom har kört omkring i dessa plan över vårt hus i 2 dagar nu och jag börjar bli lite lätt trött på ljudet (det låter som om ryssarna har kommit, tro mig).

Jag & Olle bestämde oss för att dra till Partille och kolla rusta, köpa lite mer flyttkartonger och annat onödigt. Sedan åkte vi hem, vilade en stund och så käkade vi räkor, till middag! Ja, ni hör ju. Men vår köksmästare orkade tydligen inte laga någon mat idag, kasst.

 

Olle mobbar mig för att jag "sorterar" skalet på tallriken när jag skalar räkorna. Jag mobbar Olle för att hans tallrik ser ut som andra världskriget.

Vänster- Min!

Höger - Olles

 

Nu- Biodejt i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0