- Jag!

                                
Att jag kämpat mig till allt jag har. No shrimp sandwich här inte..


Att jag aldrig ger mig. Envisare människa får man leta efter. Allt går, bara man vill!

Att jag fortfarande inte har tappat hoppet trots alla motgångar detta året (och förra och förförra..) Jag måste ha varit något hemskt i mitt förra liv, för denna karma är inte nådig. Men efter regn kommer solsken, eller?





                               

 Att säga nej. Jag är tokdålig på att säga nej till jobb, jag tar allt jag får, niger och säger amen. Vem tackar mig när jag har jobbat 80 timmar på en vecka? Ingen.

 Att inte prioritera jobb framför familj & vänner. Hänger ihop med ovanstående punkt.

Att lita på min magkänsla. Den har nämligen alltid rätt.

 


Kommentarer
Postat av: Issah

As schysst push och medvetenhet hos dig själv! Skit bra!

2010-09-01 @ 14:38:35
URL: http://franskspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0