- Nitha & Fia Power! <3




Okej, jag är trött som satan. När veckan är slut kommer jag att ha jobbat ca 60 timmar & jag har inte varit hemma sedan.. aa, jag minns inte ens när.
Sitter på jobbet just nu & det är världens oväder ute.

Då går min tankeverksamhet igång på högvarv!

Nitha, käre vän! Sista helgen i Augusti så är jag ju väldigt ledig, så jag tänkte.. Vi glider till Stockholm!!
(Nu tänker Nitha, OhNo... Ännu en Galen-Fia-Impuls-Idé)
Whatever, vi har haft ett skitår du & jag, mer otur är alltså svårt att få.

Så nu firar vi in hösten, den kommer att bli grym!






  


                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0