2010

ÅRET

Hur har året nolltio varit för dig? Åt skogen.
Bättre än förra året? jag trodde inte att det kunde bli värre, men värre blev det.
Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? Ja.
Har du flyttat under år nolltio? Japp, till Lödöse.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Det gör jag varje vecka.
Isåfall vilken? många.
Har du kysst en främling? Näe, faktiskt inte.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit nolltio? It's been a good year.
Har du varit kär? Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha, nej.

SORG&HÄMND

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Inte vad jag vet.
Har någon i din släkt avlidit? Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nä, I've been a good girl.
Varit i slagsmål? Inte än..

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Ja.
Isåfall vad? Som att jag skulle berätta.
Har du skämt ut dig? Nä, men andra kanske tycker jag är pinsam. So what? (I'm still a rockstar....)
Har du ljugit för en vän? Näe.
Har du varit ute en hel natt? jag är för gammal för sånt ;)
Har du blivit tagen av polisen? Haha, neej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med ngn av samma kön? Jag & Nitha sover alltid i samma säng under samma täcke. sova "kattunge" ni vet.. eller näe... ni vet inte.

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? Hogwarts.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Snape.
Hatar du ngn på din skola? Malfoy.
Har du gjort ngt framsteg? Har övat stenhårt på cruciatus-förbannelsen.
Haft alla rätt på ett prov? Säkert.

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? Det tror jag inte.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Sort of.
Har du ljugit för en bästa vän? I'm no liar.
Har du haft en relation med en vän? Inte mer än vänskaplig?
Har du många killkompisar? Kuggfråga?

Kommentarer
Postat av: Issah

Nu har jag gjort lite reklam om dig på min blogg (:



http://franskspets.blogg.se/2011/january/kul-en-akta-fia-of-sweden-tavla.html

2011-01-01 @ 14:21:36
URL: http://franskspets.blogg.se/
Postat av: Sanne

GOTT NYTT ÅR Fia, jag är säker på att nya året blir mycket bättre för dig! :-D

Stor kram

2011-01-01 @ 14:34:10
Postat av: Saannis - 2barnsmamma inom 1mån

Hej! Det mesta som visas på bloggen tas på beställningar om man så önskar. Nallarna kostar 50kr+porto. Hör av dig om du är intresserad.

2011-01-03 @ 13:36:51
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0