- Brun?!

Jag var & köpte mitt träningskort idag, jag köpte ett "regionskort" vilket innebär att jag får träna på alla sportlifeanläggningar i Göteborg. Jag kommer nog dock mest att befinna mig på Stig center. Det är inte så mycket folk där & det kostar ingenting att parkera (till skillnad från backaplan) - Det är guld värt!
Just nu sitter jag & slappar i soffan, har sjukt ont i magen men jag hoppas att det släpper snart. Ska ta och lägga in massa kläder i garderoben sedan.

Jag tog mig en sol för att testa gratis-solariumen, visst blev jag liite brun i alla fall?






                                                                                                                   


                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0