- Sol i sinne, sol inne!

För andra natten har jag varit vaken typ halva natten, jag har så fruktansvärt ont i magen.
Idag skall jag jobba med världens bästa ♥Maria♥ & det skall bli jättekul! Sedan när jag slutar ikväll så skall jag göra ett ryck här hemma & städa & packa, för imorgon är det jag som åker till Lidköping! :)

Är dock lite nervös, jag ska åka buss & tåg. När senast gjorde jag det liksom? 2007?!
Det skall inte bli lika kul faktiskt, jag hatar baciller!

NU: Först en dusch...



 Sola klockan 12.00





  






                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Tack! Du var sjukt söt förresten :)

2010-02-11 @ 23:31:35
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0