- Torsdag.

Idag har jag & min goa arbetskamrat ♥Maria♥ inne i Göteborg & fixade våra naglar. Jag blev skitnöjd(!!) men det är lite ovant att ha så långa naglar, jag är ju van vid att ha jättekorta så inga bacillusker lägger sig under mina naglar.
Jag har varit barnvakt till världens underbaraste lilla ♥Tilda♥ också, vi stekte plättar och tärnade massor med frukt till. Meningen var att jag skulle gått på bio ikväll med en av tjejrna som jag är kontaktkompis åt men min mage har ballat ur totalt, jag vet inte om det är magsjuka på G? Håll nu tummarna att jag hår hålla mig frisk.

Köpte två ansiktsmaskar på H&M också, har aldrig testat deras ansiktsmasker förut.



   






Kommentarer
Postat av: Linda

jag tyckte den med granatäpple som jag fick av dig va bra i alla fall =). Saknar fia lia

2010-02-20 @ 09:13:55
Postat av: miranda '

svar: förlåt om jag svarar lite sent, har inte sett kommentaren föräns nu.

menar du min adidas kofta?

den köpte jag på intersport för 700:-

tror jag det var.

Hoppas du fick ett bra svar :)



/Miranda

2010-02-27 @ 11:07:42
URL: http://babyofgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0