- NiondeFebruariTvåtusentio.,

Det har varit en relativt lugn dag idag. Det började med att jag fortsatte att plocka in massa kläder i garderoberna, sedan åkte jag och solade, riktigt skönt. Tog  en 25-minutare.
Sedan åkte jag & hämtade världens goaste skruttunge (Tilda) på dagis & var där till sjutiden..

Dom ringde mig från jobbet förut och frågade om jag kunde lägga om min arbetstid imorgon & jobba 12.00-20.30. istället för 13.00-21.30 Gärna för mig!. Skönt att inte sluta så sent för en gång skull.

Var på maxi & handlade lite förut, köpte världens goaste HelloKitty sockar/tofflor (↓)




                                
      



                                                                                                                   
 

                                                                                                                   

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vilka söt tofflor, lika söta som personen i dem ;)

2010-02-09 @ 23:25:52
Postat av: Ammi

sv: åh tack så mkt! =)

2010-02-10 @ 01:50:22
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: Ellen

svar om mascaran:

jag tkr det är den bästa mascaran som finns!:)

men det beror ju helt och hållet på vad du har för ögonfransar, jag testade mig fram och hittade den här:)

2010-02-10 @ 16:16:56
URL: http://ellenanunti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0