- MysFia.

Idag har jag gått omkring i myskläder hela dagen - Riktigt gôtt!
Jag har gått brevid på en gruppbostad i Kungälv idag, bra & lärorikt (trots att jag eg har semester)
 Så jag hoppas på lite extrajobb framöver.
Annars så händer inte så mycket, utemöblerna är ihopmonterade & resväskan är packad.
Imorgon glider vi, det blir mini-semester resten av veckan. Och ja, jag måste ha med en hel resväska när jag åker någonstans.. jag är rädd att jag glömmer något viktigt så jag packar ner ... typ allt.
Det blir nog dåligt med bloggning nu på några dagar men jag skall fota massor så ni får se massa härliga bilder när jag kommer hem igen!

Nitha är i Finland och tittar på björnar handlar minttu, hon skall vara borta i 10 dagar. Saken!! ♥

Btw, jag är livrädd att vakna upp tigerrandig imôra, jag fick manlig hjälp att spray-sola mig.
Håll tummarna för att jag skall våga visa mig imorn..






                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0