- Den nakna sanningen..

                                     


♥ Jag är stamkund på sjukhus men hatar att gå dit. Jag brukar gå & vara dålig så länge att jag ställer min egen diagnos (med hjälp av google). När jag sedan kommer in till sjukhuset så har jag till 99% av gångerna rätt.
♥ Jag älskar fisk!
♥ Jag har alltid med mig en gå-bort-blomma.
♥ Jag har 115 i IQ
♥ Om någon fyller år och jag har köpt preset så kan jag aldrig hålla hemligt vad det är.
♥ Jag går och pratar ofta i sömnen
♥ Jag tycker att juicy fruit tuggumi smakar förlorad kärlek.
♥ Jag föredrar vatten, till allt. Framför all annan dryck.
♥ Jag har alldeles för många skor, jag har inte räknat dom men jag skulle gissa på att det är ett 50-tal.
♥ Jag har varit gravid.
♥ Jag hatar cigarettrök, men feströker.
♥ Jag är en fysik person. Jag har svårt att berätta för folk verbalt hur mycket jag uppskattar dom. Jag är istället kramig och ta-på-folk-ig.
♥ Jag är sjukt envis och får nästan alltid som jag vill.
♥ Jag kan byta hydralfilter på en grävmaskin.
♥ Jag är extremt pedantisk & kan få huvudvärk om mina strumpor inte matchar till resten av kläderna eller om en duk ligger lite snett. Jag hatar när folk missmatchar.
♥ Jag är extremt kräsen vad gäller mat, vilket är ett stort problem för mig.
♥ Jag är en "allt eller inget" och "nu eller aldrig" -människa.
♥ Jag ger alltid folk en andra och tredje och tusonde chans, även fast jag vet att jag inte borde.
♥ Är rädd för att mitt schampoo ska ta slut, köper därför nytt så ofta jag kan fast jag inte ens öppnat flaskorna hemma.
♥ Jag byter aldrig örhängen (tar bara ut dom och tvättar) eftersom jag endast tål guld.
♥ Min största rädsla i livet är att misslyckas.
♥ Jag har haft sjukt mycket otur i livet de senaste åren men vägrar ge upp tanken om att turen snart skall vända.
♥ Jag framstår nog som blyg bland nya människor, men jag är bara observerande…
♥ Jag är inte rädd för döden
♥ Jag tror att ingenting är omöjligt & att allt går bara man vill, jag vägrar att ge upp!
♥ Är ett kontrollfreak
♥ jag hatar när folk ställer in saker i sista minuten
♥ Jag tycker att det är sjukt äckligt att diska utan handskar-
♥ Jag kan inte värma mat som legat i kylen & varit varm tidigare. Det är äckligt & jag har fått för mig att man kan bli magsjuk.
♥ Tycker inte att det finns något fulare än beniga killar med smala ben och armar, finns inget mer avtändande.
♥ Vill jag något så ska det ske direkt, klarar inte av att vänta på saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0