- myskläder..

Det bästa med att jobba natt är att man har en godkänd anledning till att gå klädd i myskläder (inte för att det skulle hindra mig i vanliga fall heller.. men det känns mer acceptabelt när man jobbar natt)
I alla fall..
Imorse när jag åkte från jobbet så var jag så trött att jag somnade framför ratten på väg hem -Galet!
Ingen skada skedd, jag kom hem hel. fick sova typ 2 timmar innan jag blev väckt igen och nu kan jag inte somna om något mer.. Jag kommer nog att vara riktigt pigg inatt när jag går på mitt pass, not!

Nu- åka till affären och handla middagsmat + sola.
huset bjuder på lasange idag.



Och ja, jag kanske är kissnödig på bilden... det vet inte ni...


                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0