- kkkkaaaallltt!

Taskig uppdatering. I know.

Jag kan säga att jag är rätt så sleten, bara för att klaga lite liksom. Dock självförvållat.
Jag har jobbat tokmycket & just nu längtar jag bara tills klockan blir 07.00 så jag får gå hem och ta en varm dusch (ja, jag håller på att frysa ihjäl) och sova innan jag skall börja jobba igen kl 14.30.


Är trött som jag vet inte vad, för att hålla mig vaken så har jag suttit hela natten och druckit cola light ur vinglas, det är lyx!


Så är det.

Vi syns när vi råkas!









                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Emelie sehlstedt

Svar: tack :) dem är köpta på vila för bara 329 kr :) kram

2010-08-01 @ 11:56:11
URL: http://Http://sehlstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0