- Converse, allstar..

Oh shit, vilken vecka, jag trodde att den skulle bli lugn eftersom jag inte hade nå vidare x-trajobb planerat. Jag kan säga att det gick åt helskotta, precis som vanligt. I torsdags på jobbet så fick jag grymt ont i magen, jag kunde varken gå eller stå så jag fick lägga mig. Min arbetskamrat övertalade mig att åka in till gyn-akuten vilket jag gjorde, jag behövde inte vänta där så läge innan jag kom in.
Väl inne möttes jag av en manlig (!!) gynekolog, det är inte för det men jag har inte träffat på någon sådan tidigare. I alla fall, det gick finfint. (Förutom att jag aldrig kan pissa på beställning och var tvungen att sätta i mig en 50cl dricka innan urinprovet) Den manliga gynekologen konstaterade i alla fall vattencystor på vänstra äggstocken, inte mycket att göra åt tydligen.

Nu undrar jag bara när det ska dyka upp lite tur i mitt liv. Ja vad säger du däruppe? Du får fan snabba dig litegrann. Orkar inte riktigt må såhär länge till.

mina converse kom igår! Dom är huur sköna som helst.
Jag har beställt ett par beiga också, kan nämna att jag är väldigt sugen på ett par röda och ett par rosa också! ♥



(ignorera mina kalkonben!!)

                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0