- Garnier in my ass!

De é la hääääärligt!

Igår åkte jag till syster för att lägga i blekning i min utväxt. Färgen skulle sitta i 20 min stod det, när den suttit i 40 min så såg det fortfarande inte färdigt ut. Jag sköljde i alla fall ur det, man hör ju skräckhistorier om folk som tappar håret & sådär. utväxten var morotsorange(!!) så jag tänkte att jag skulle tona ner det med lite silvershampo. Som kom i resten av håret också & det blev blått! Så med en orange utväxt och resten av håret i blått gick jag till sängs gråtandes.
Idag skall jag åka och köpa min vanliga bleking och lägga i utväxten. 


Jag skall få håret bra även om jag så ska dö på kuppen. Just wait and see!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0