- Naglar! <3

WihoOoo..

Jag har bokat tid för att fixa mina naglar, går till en kanonsalong i Göteborg som är billiga & väldigt bra.
Annars så har jag inte mycket att berätta. Inget jobb idag. Ska åka till kungälv och möta min systerdotter (en av dom) och lämna min vågtång som hon skall låna, sen sola, möte på kommunhuset, & hämta Tilda på dagis.
Efter det skall jag åka till min ena syster för hon skall hjälpa mig att bleka min utväxt och så skall jag passa på och fråga min systerdotter Jonna om hon vill hitta på något skoj med mig i sommar.




                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vart i göteborg gör du dina naglar? :)

2010-06-12 @ 21:47:40
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0