Sommar...

... sommar & sol blåst!

Jag fick för mig att åka ut till havet innan jobbet idag, när jag kom ut så fanns det inte en bil på parkeringen, gött tänkte jag. Jag insåg snart varför, för det första har väl folk inte semester nu & för det andra så blåste det så inni!
Envis som jag är så krängde jag av mig kläderna och tänkte att lite färg kanske man får. Det slutade med att jag låg och skakade för att det var så kallt.
Gav tillslut upp och åkte och åt lite lunch och kom sedan till jobbet ca 30 min förtidigt.

Nu väntar jag på min goa arbetskamrat, Maria som snart skall komma ♥






                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaså är du också en "havet-människa" ? :) hehe

2010-06-03 @ 18:51:45
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: emma

Åh, vilken härlig bild!:)

2010-06-13 @ 13:16:11
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0