- I don´t feel like danci´n

Det har varit en lååång dag idag. Jobb, sjukhusbesök & jobbiga telefonsamtal.
Jag har ju knappt ätit på en vecka men idag har illamåendet lagt sig och jag har typ hetsätit vilket resulterar i en hemskt illamående nu på kvällen. Sedan sitter jag och tokfryser, jag funderar på om det är för att kroppen förbänner allt som jag lyckats stoppa i min stackars mage idag.

Min underbara vän, ♥Nitha♥ är här hos mig, hon åkte ända från Jönköping för att följa med mig till sjukhuset, min böna!

Nu på kvällen har vi tagit det lungt, vi köpte Smala Sussie- filmen som jag jagat under en lång tid. Det är min nya favvo!





 



                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0